Máte otázku?
My máme odpověď!

Podívejte se na nejčastější otázky a odpovědi.

Proč se Era portál mění?

Z klientského průzkumu jsme zjistili, že dosavadní vzhled nebyl vždy dostatečně přehledný a že jste v něm některé informace občas nemohli najít. Proto jsme se rozhodli Era portál co nejvíce zjednodušit a zpřehlednit, aby se Vám s ním dobře pracovalo a vždy jste našli, co potřebujete. Zároveň využíváme i nové, inovativní technické řešení, které nám v budoucnu umožní pružnější a rychlejší rozvoj portálu.

Zachová si nový portál všechny stávající funkce?

Všechny funkce, na které jste byli zvyklí, jsme zachovali. Jedinou výjimkou je služba Era osobní finance, která se mění na Výdaje a rozpočty. Ta doznala největších změn.

Přinese spuštění nového portálu také nové služby?

Přidali jsme některé funkcionality, které byly pouze v aplikaci původního internetového bankovnictví - například zahraniční platby. Nově navíc budete mít možnost přejít z Era portálu přímo do svého profilu u ČSOB Penzijní společnosti a to bez dalšího přihlašování.

Proč stále nejsou všechny funkce původního internetového bankovnictví v novém Era portálu?

Mít všechny funkce v Era portálu je naším cílem a aktuální změna je prvním krokem k jeho dosažení. Kromě vzhledu inovujeme i technologii, na níž je portál postaven. Ta nám v budoucnu umožní pružnější a rychlejší rozvoj portálu a tedy i převedení všech ostatních funkcionalit z původního internetového bankovnictví do nového Era portálu.

Změnil se způsob přihlašování?

Přihlašování se nezměnilo. Vaše uživatelské jméno i vstupní heslo zůstává stejné. Vstupní heslo si také kdykoli můžete obnovit prostřednictvím e-mailu, který jste zadali při registraci.

Jak se dostanu do původního internetového bankovnictví?

Aplikaci původního internetového bankovnictví naleznete po přihlášení kliknutím na své jméno vpravo v horní liště a zvolte odkaz „Přepnout do IB“.

Proč měníte po několika letech opět vzhled?

Novým vzhledem vycházíme vstříc požadavkům uživatelů na větší přehlednost a rychlejší dostupnost nejdůležitějších funkcí. Přidáváme také několik vylepšení a nové služby. Zároveň využíváme i nové, inovativní technické řešení, které nám v budoucnu umožní pružnější a rychlejší rozvoj portálu.

Dostanu se na nový Era portál i z mobilu nebo tabletu?

Ano, dostanete a můžete internetové bankovnictví obsluhovat i z těchto zařízení. Pro mobil však doporučujeme samostatnou mobilní aplikaci Era smartbanking, která je pro něj primárně určena.

Bude k dispozici anglická verze?

Protože naprostá většina našich klientů používá internetové bankovnictví v češtině, nemáme zatím Era portál v jiných jazycích. Angličtina však stále zůstává součástí původní aplikace, do které můžete kdykoliv vstoupit po přihlášení do Era portálu – kliknutím na své jméno vpravo v horní liště a na odkaz „Přepnout do IB“.

Co jsou Výdaje a rozpočty? Proč bych je měl používat?

Služba Výdaje a rozpočty nahrazuje dosavadní službu Era osobní finance. Nová funkcionalita představuje současný trend internetové správy osobních a rodinných financí. 
Nabízíme ji pro větší pohodlí klientů, kteří chtějí mít přehled o svých výdajích a kteří chtějí jednodušeji spravovat svůj rodinný rozpočet.

Proč jste službu Era osobní finance přejmenovali?

Výdaje a rozpočty není jen nový název pro původní službu Era osobní finance, jde přímo o novou službu. Na první pohled je tak patrné, co od ní můžete čekat. Název jsme vybírali ve spolupráci s klienty s ohledem na celkovou proměnu této funkcionality.

Co pro mě znamená přechod na službu Výdaje a rozpočty?

Výdaje a rozpočty nahrazují Era osobní finance. Některé méně používané funkce ve Výdajích a rozpočtech již nenajdete (např. import výpisů), jiné s pozměněnou funkcionalitou (vlastní kategorie). Abyste nepřišli o historii, zatřídíme znovu vaše platby až 18 měsíců zpětně.

Proč jste ke změně služby Era osobní finance na Výdaje a rozpočty přistoupili?

Ke změně služby Era osobní finance jsme přistoupili z technologických důvodů s cílem přinést nový a lepší pohled na vaše výdaje. Služba Výdaje a rozpočty vám přináší řadu nových grafů, možností a funkcí, které původní aplikace Era osobní finance neumožňovala.

Kdo mi poradí, když si nebudu vědět rady?

Snažili jsme se Era portál udělat co nejjednodušší a přehledný. Navíc přímo u mnoha prvků na stránkách portálu najdete kontextovou nápovědu. Celou nápovědu najdete pod otazníkem v pravém horním rohu. K dispozici pro vás také budou vyškolení pracovníci Klientského centra na infolince 800 200 290.